13 Kasım 2013 Çarşamba

Nardress Bebek Fotoğraf Çekim Aksesuarları

Bir annenin asla unutamayacağı "an" nedir diye sorsak, herhalde herkes o "ilk buluşma" diyecektir. O ilk buluşma öyle heyecanlı, öyle coşkulu, öyle mutluluk vericidir ki, insanın hayatında yaşayabileceği yegane "an" dır.  Son yıllarda doğum fotoğrafçıları bu olağanüstü "an"ı ölümsüzleştirip, biz annelere paha biçilemeyecek güzellikte bir hediye veriyorlar. Doğum fotoğrafçıları artık benim ve sanırım bir çok annenin en az jinekoloğumuz kadar önemsediğimiz kişiler oldular, iyi ki varlar ve iyi ki küçük melekler dünyaya gelirken bir köşede sessiz sedasız o olağanüstü "an"ı ölümsüzleştiriyorlar. 

Doğum fotoğrafçılığı genellikle 2 ya da 3 aşamadan oluşuyor. Hamile çekimleri, doğum çekimleri ve bebeğin 1. ayı çekimleri. 1. ay çekimlerine bayılıyorum. Yenidoğan şişlikleri inmiş, kızarıklıkları kaybolmuş, yumuş yumuş eller, ayaklar, yanaklar... Şimdilerde kostümlü çekimler yapılıyor ve hepsi birbirinden neşeli, harika fotoğraflar çıkıyor ortaya. Benim 2 bebeğimde de maalesef kostümlü çekim yapılamadı çünkü kostüm bulamamıştım ama yabancı sitelerde ki fotoğraflara bakıp bakıp o kadar çok iç geçirdim ki, sonunda neden olmasın, Nardress neden yapmasın, neden kendi markasını yaratmasın dedim ve artık Nardress bebek fotoğraf çekimleri için birbirinden güzel, neşeli ve yaratıcı kostümler üretmeye başladı...

Hepsi el emeği, göz nuru ve büyük bir özenle bebekleriniz için uygun iplikler ve kumaşlar kullanılarak hazırlanıyor. Ürün çeşitlerini görmek ve satın almak için www.nardress.com adresini ziyaret edebilir, bizi 312-4739792 numaralı telefondan arayabilir ya da https://www.facebook.com/Nardress adresinden mesaj atabilirsiniz. Birlikte size uygun tasarımlar yapabilir, renkleri, bedenleri ve özellikleri değiştirebilir ya da tamamen sizin zevkinize uygun ürünler üretebiliriz:)

Küçük Cadı Kostümü 

Bebek Fotoğraf Çekim Aksesuarları
Minnie ve Mickey Mouse, Kovboy bebek, Melek ve Çilek Kız kostümleri

Noel Bebek Kostümleri

Bebek Maymun, penguen, uğur böceği ve kovboy kostümleri

1 yorum:

  1. Yeni doğan fotoğraf albümü, annelerin ileride çocuklarına hediye edebilecekleri en anlamlı şeydir. Eğer gelecekte çocuğunuzla beraber gülümseyerek bakabileceğiniz bir anı istiyorsanız mutlaka yeni doğan fotoğraf albümü yaptırmalısınız.

    YanıtlaSil